
Έξυπνες Ψηφιακές Δεξιότητες Κοινωνικής Δικτύωσης Εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης στο Χώρο Εργασίας
Σκοπός του Προγράμματος «Έξυπνες Ψηφιακές Δεξιότητες Κοινωνικής Δικτύωσης Εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης στο Χώρο Εργασίας» είναι οι ωφελούμενοι να αποκτήσουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες στο πλαίσιο των Έξυπνων Ψηφιακών Δεξιοτήτων Κοινωνικής Δικτύωσης Εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης στο Χώρο Εργασίας, ώστε να λάβουν μέρος στην πιστοποίηση επαγγελματικών προσόντων
Το παρόν πρόγραμμα αφορά την εργασιακή δραστηριότητα που ασχολείται με τις Εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης στο Χώρο Εργασίας και την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τη διαχείριση κοινωνικών δικτύων.
Η υλοποίηση του Προγράμματος γίνεται με την εφαρμογή εξ αποστάσεως μάθησης , που περιλαμβάνει σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση.
Συνολική διάρκεια: 150 ώρες
Εκπαιδευτικές ενότητες |
Διδακτικός Χρόνος (σε ώρες) Σύγχρονης Εξ Αποστάσεως Κατάρτισης |
Διδακτικός Χρόνος (σε ώρες) Ασύγχρονης Εξ Αποστάσεως Κατάρτισης |
ΣΥΝΟΛΟ |
1. Βασικές Έννοιες Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) και Ψηφιακού Μάρκετινγκ |
22 |
|
22 |
2. Έξυπνο Μάρκετινγκ με ΤΝ: Τεχνικές Βελτιστοποίησης |
|
36 |
36 |
3. Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) - Εισαγωγή νέων ηλεκτρονικών μέσων και τεχνολογιών στο Μάρκετινγκ |
|
39 |
39 |
4. Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) και Τεχνητή Νοημοσύνη |
30 |
|
30 |
5. Εργαλεία ΤΝ για τη μέτρηση απόδοσης και την ανάλυση Παγκόσμιου Ιστού στο E-Marketing |
23 |
23 | |
ΣΥΝΟΛΟ |
52 | 98 | 150 |
Στο τέλος του Προγράμματος «Έξυπνες Ψηφιακές Δεξιότητες Κοινωνικής Δικτύωσης Εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης στο Χώρο Εργασίας», οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν αποκτήσει όλες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να λάβουν μέρος στην πιστοποίηση επαγγελματικών προσόντων.
- Βασικές Έννοιες Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) και Ψηφιακού Μάρκετινγκ Περιβαλλοντική διαχείριση - Προστασία περιβάλλοντος
- Έξυπνο Μάρκετινγκ με ΤΝ: Τεχνικές Βελτιστοποίησης
- Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) - Εισαγωγή νέων ηλεκτρονικών μέσων και τεχνολογιών στο Μάρκετινγκ
- Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) και Τεχνητή Νοημοσύνη
- Εργαλεία ΤΝ για τη μέτρηση απόδοσης και την ανάλυση Παγκόσμιου Ιστού στο E-Marketing
Το πρόγραμμα αφορά την αναβάθμιση δεξιοτήτων και επανακατάρτισης σε κλάδους υψηλής ζήτησης με έμφαση σε δεξιότητες ψηφιακές, πράσινες και οικονομικού εγγραμματισμού για ανέργους και εργαζόμενους ωφελούμενους, Στο πλαίσιο της Δράσης 16913 του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας “Ελλάδα 2.0” με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης –Next Generation EU «Επιχορήγηση της Δ.ΥΠ.Α. για την υλοποίηση του Έργου «Προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων και επανακατάρτισης σε κλάδους υψηλής ζήτησης με έμφαση σε δεξιότητες ψηφιακές, πράσινες και οικονομικού εγγραμματισμού για ανέργους και εργαζόμενους ωφελούμενους» (MIS 5226310)
